6. april 2012

Terningen bestemmer!

♥.


Idag har jeg været sammen med min veninde. Vi gik en tur og vi tænkte 
det ville være skægt hvis vi lod en terning bestemme hvor vi gik hen(: 


Så hvis vi slog 1 el. 2 var det til højre, 3 el. 4 til venstre og 5 el. 6 lige ud! :D


Det var skide skægt og vi gik rundt om huset to gange og så gik vi 
rundt om et andet hus og lige pludslig var vi ved lagkagehuset d: 
Så købte vi en kage og åd den :D


Det kan klart anbefales!(:


Regler (i kan også bare lave jeres helt egne) :


  • Man må ikke gå tilbage.
  • Det er kun hver gang man kommer til et sted hvor der er tre muglige veje at gå ad at man slår med terningen.
  • Man må godt gribe mugligheden (Dvs. at hvis i er tæt på et sted der kunne være spændende at se må man godt gå derhen)


Held og lykke! :D


Crime-hilsner Rachel!:D


En crime cat :D


3 kommentarer:

  1. Hejsa! Super fed blog du har! Du smed en kommentar på min blog, hvor du spurgte mig om jeg ville lave en blå "mode collage" - med blåt tøj osv.
    Så det har jeg lavet - specielt til dig! Jeg håber det kan bruges til noget! Du kan tjekke det ud på min blog!
    Xoxo Katrine

    teenbloggen.blogspot.com

    SvarSlet